Jak reklamovat a vracet zboží

Zboží k reklamaci nebo pro navrácení posílejte klasickým způsobem (nikoliv na dobírku!) na adresu Trhulářství Šívr, Plav 26, 370 07.

Náklady spojené s doručením (daňový nebo jiný doklad - poštovné) nám zašlete spolu se zbožím nebo posílejte naskenované e- mailem na sivrj@seznam.cz.

Zboží řádně zabalte aby nedošlo k mechanickému poškození, aby mohla být navrácená reklamace (navrácení zboží) kladně vyřízeno bez zbytečných prodlev.

Zboží nám nezasílejte na dobírku, nebude převzáno! Spolu se zbožím nám zašlete kopii daňového dokladu, popis závady a vámi požadovaný způsob vyřízení.

Zboží nám nezasílejte na dobírku, nebude převzáno! Spolu se zbožím nám zašlete kopii daňového dokladu, popis závady a vámi požadovaný způsob vyřízení.

Nelze vrátit zboží, které bylo upraveno na míru podle přání spotřebitele. Zejména pak vyrytím jména či loga do těla prkénka.